ineedyou ineedyou ineedyou ineedyou ineedyou ineedyou ineedyou ineedyou ineedyou ineedyou

Followers

About Me

My photo
nshafela.aku punye name .luahan hati aku campak sini .korang baca okayy .aku tahuu pengkid tuuh dosa .akuu tahuu pakai mcam laki tuuh nerake jawabnya.akuu ponn tahuu yang kau niee minta peneranjang akuu .dann kau perlu tahuu .yangg aku daa tahu semua tuuh .ta payah nak ajar aku bagai nakk beria bajet kau tuuh ustazah pilihann .
IMISSYOU IMISSYOU IMISSYOU IMISSYOU IMISSYOU IMISSYOU IMISSYOU IMISSYOU IMISSYOU IMISSYOU IMISSYOU IMISSYOU IMISSYOU IMISSYOU IMISSYOU IMISSYOU IMISSYOU IMISSYOU IMISSYOU IMISSYOU

Monday 7 November 2011

-,-

mcam biasa lah ,blog jadi mangsa aku .sedey gembira kat sinie lah tempat aku luahkann semue nya .manusia mane boleh pendam sorang2 .kalau yg ade teman rapat tuu ,boleh lah sharing2 ,tapi akuu ta suke sharing sngt nie .kawan nie jgan pandang depn jea tau kene pandang belakng ,kiri ,kanan jugk .depn kite baik ajee .belakng kite ta tahuu kann ?

kay sekarng aku nak luahkn pekare yang memng aku ta fikir nie lah akhir nya .dulu aku tolak semua fikirn negative ,tapi sekrng dah jadi kenyataan dan aku tanggung sorng diri .kuat atau ta ,aku kene tanggung jugak sbb nie lah life yang aku pilih .aku tahu aku silap pilih life mcam nie ,tapi bukn boleh nak undur suke2 jea .umur aku makin lame makin meningkat .makin remaje akuu ,makin aku sesat .

aku boleh terjerat dengn pengkid yang stu hostel dgan aku .memng mule2 aku suke tengok style pengkid nie ,agpun aku memng bnyak membe pengkid .so bg aku pekare biase dan sekarng ia dah jadi luar biasa bile pengkid tuuh ajak aku kapel .bile dah duduk asrama ,paham lah korang kann .ta ade orang tahu pasal hubngan kiteorng .alahai,nak lepakk jea pun ta kann ta bolehh kann .bnyak mase aku habis kan dengn dye .

tidur mkn aku semua dgan dye ,seronok sngat .bile dah lebey 3 bulan .semua berubah .dye layn akuu lainn .dye mule rapt dgan budak junior ,selalu jugk aku nmpak dye dgan membe aku .dye pun dah jarng sngat lepak dgan akuu .aku sape nak halng dye ,dorang ade hak nak kawann .aku sekse perasaan akuu sebb sayang dyee ,betape bodoh kann akuu .akuu abaikan pelajarn sebb nak lepak dgann dyee .

minggu nak pmr aku gaduh teruk sngat dgan dye .langsung aku ta ambik port pmr ,sbb aku lagi port pasal dye .bodoh sngat akuu .tapi mase tuuh aku ta rase pape sebb tngah angau .cinta kann bute -,- .tapi alhamdulilah ,aku stiil boleh jawb exam tuuh dgan baik .takda lah pulak akuu terfikir pasal dye time jawb examm .baguss felaa :) .tapi ,bile last day nak exam dye mule lahh ,nak cari gaduh dgan aku ajee .kekdang akuu bosan jugak sebenarnyaa .asyik gaduhh jea.

habis exam merdeka ta payh nak cakp lahh ,tepung habis kat muke akuu .enjoyy gilehh wehh ,bile dah enjoy niee aku nak laah raikann b,sama t,syang tapi tuu lahh .nak keluar dgan aku harm kejadahh wehh .mule2 dye cakp time raya ,ta keluar jugakk .lantak kauu lahh .aku keluar dgaan orang laen .sape ta nak keluarr dgan boyfie kann .aku ajak dye keluar lagi ,dye cakp lagi lepas examm .bruu enjoyy .tambi aje lahh aku bagii ,raye dah lepas ,exam dahh habiss .keluar ta jugak .mcam2  alasan kau bg akuu ,

aku sabar lagi ,sabar dan sabar .aku manusia wehh .ade had jugak sabar aku niee .lepas seminggu aku exam ,turn kau plak nak exam .haaa ! time nie lahh akuu buad balik ape kau buad kat akuu ,3 hari aku ta tegur kauu .ego jugk akuu nie .tapi tuu lahh aku ego ta b,tmpat .kau ta kesahh mlah kau lagi sukee -,- .sial laa nie pengkidd .(hmm,bosan lahh) kau bg surat kat aku ,makin hamun akuu hamboi ,aku bals balik surat kauu tengking2 kauu .bru kau tahu siapa akuu .dah ponat dah aku nie asyik bagi muke jeah kat kauu .nak hormat kau sngat kann ,faham kau sngat .kepala aku yng dipijakk .kepalaa hanguk kau lahh .

exam dah habis ,aku pun malas lah nak duduk asrama .sakit mate aku bile tengok kau lepak ngan orang lain .gelak sekuat alamm ,dgan akuu .haram kau nak senyum .nak lepakk pun tahh laa .senyummm pun tidakk .ap0 lahh .text call text call aku pun mula laa naik jemuu .kalau aku rase takda mood aku biar jeah msej kau menari nari suruh akuu blass .kauu kan busyy .w0ot .-,- .semalam raya korbann ,dekat seminggu aku ta text kau .call kauu .kau bukn kesah pasal aku punn

hidup mati akuu kau buat ta peduli jeahh ,tuah badan aku kot dpat pakwe kafir mcaam kauu .bile aku msej ,sepatah kau jawb .s0,baik aku diamm jeahh .bile aku suruh kau call ,kau cakp malas .okayy ,aku pendam semua nie dalam hati aku .aku ingat ape kau buat kat aku ,kalau dulu pujuk rayu kau aku maknn ,tapi sekarang akuu ludahh kauu puihh ! -,- .aku ta nak jilat balik ludahh aku okayy ,cukup lah kau dah sakit hati akuu .aku bagi hati aku suruh kau jage baik2 ,tapi kau cincang buat asam .memng kauu niee tambi lhaa .

sekarng aku ta tahu nak buat mcam mane untk lupe kan kauu ,bnyak sngat kenangan kauu .rindu sngat kat kauu .bnyak bende aku nak bgtahu kau niee.tahun depan aku dah ta duduk asrama dahh ,aku ta sanggup lahh tengok kauu .dgan care nie jea kite susah nak jumpee .baguss felaa .woott :P .


atototo,pandai nya kau pujuk aku kan,aku cair bile kau janji dengan aku hari tuuh,kau janji dengan aku kau akan sayang dan rindu aku tiap tiap hari.aku ingat tarikh tuuh tarikh paling cantik sangat .11.11.11 jam 11.11 kau text akuu,janji itu janji ini.kau jarang janji dengn aku,sebb tuu bile kau janji dgan aku,aku percaye cakap kau.tapi aku silapp .kau layan akuu mcam setannnnnnn.bile aku minta kau explain,kau bagi beribu alasnn,kau cakp kau ta pandai nak layan akuu lhaa,apee lhaa,akuu bakar rumahh kau kang !.

aku bersyukur sangat,tuhan putus kan hubungan aku dengan kau.kalau tidak,aku ta tahu lhaa sampai bile aku naj jadi lesbiann nie,kann kan.terbukti tuhan sayang aku -,-

*alhamdulilahhhhh

No comments:

Post a Comment